S M I L E !

Hade tänkt att komma igång med min uppsats idag men med brist på motivation tänkte jag ta nya tag imorgon. Det är lika bra att kila iväg till skolan och plugga imorgon istället och sitta där halva dagen. Där finns dessutom alla böcker. Idag har jag istället ägnat mig åt Svea.
 
Förresten, på tal om "kamphund." Igår satt jag och bläddrade i många av mina hundböcker och i de allra flesta böcker stod det att Staffar inte går ihop med andra hundar och en del böcker stod det till och med att Staffarna var väldigt aggressiva mot andra hundar. Jag blir så ledsen när jag läser sånt. Svea går ihop med nästintill alla hundar. Visst finns det någon hund som hon har svårt för men så är det med alla hundar. Alla går inte ihop med alla men för den saken skull betyder inte det att hon är aggressiv mot andra hundar. Sen stod det som tur var lite bra saker också, bland annat de är väldigt fina familjehundar. Tack för de! Någonting som stämde i böckerna i alla fall =)

Fotostudio á la Sandra Johansson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback