Tisdag.


Jag hatar att betala räkningar. Från att kontot sett riktigt bra ut till att jag redan ser pank ut och lönen/lånet kom igår. Heja! Den här månaden blev det extremt eftersom min dator ska betalas på några tusenlappar plus att min sjuk- och olycksfallsförsäkring ska betalas. Jag får stå mitt kast och hålla hårt i det sista jag har kvar. Idag har jag varit i skolan och skrivit min uppsats, äntligen klar! När jag kom hem gick jag en sväng med Svea och kollade klart sista avsnittet av OTH. Nu tycker Tommy att jag borde se någon annan serie och inte titta om på One tree hill för hundrafemte gången så nu sitter han och försöker fixa hem Gossipgirl åt mig. Snäll pojkvän va? Lite senare ikväll blir det ett skivstångspass och sen hem och se sista avsnittet av Familjen annorlunda. Älskar serien, hatar att den är slut inom några timmar..

Kommentarer
Melina säger:

Har du läst boken du köpte i Sthlm? :-)

Svar: Inte än faktiskt. Men jag tänkte börja läsa den i veckan :)
Sandra Johansson

2013-03-30 | 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback