Välbehövlig helg i Stockholm.

Nu har jag varit hemma i Stockholm och samlat lite kraft. Varit hemma hos mamma och myst, varit hemma hos pappa och myst. Träffat kompisar och varit på Marcus (toppen och Rmk) spelning på Fasching och träffat vänner som jag inte träffat på länge. Jag är  väldigt nöjd över helgens tur i Stockholm. Mycket hanns med utan allt för mycket stress. Att få längta efter Tommy och sedan få komma hem och han är hemma var inte helt dumt det heller. Mycket bra slut på helgen! ❤ Idag har jag varit i skolan och skrivit på denna veckas uppsats. Känner mig nästan helt klar med den. Det här med att gå och sätta sig i skolan en halv dag var verkligen effektivt! Resten av kvällen ska jag bara mysa hemma. Förutom en promenad med Svea förstås men det är inte så värst ansträngande :-)
Jag igenom mina gamla kartonger som jag lämnade kvar när jag flyttade hemifrån för snart tre år sedan (tiden går så sjukt fort! 3 år!?) och då hittade jag en gammal kamera som jag hade 2005. Nu har jag precis tittat igenom de och herregud var länge sedan det var! De första två bilderna nedan är på Ronja från i helgen. Nu är hon 11 (?) år. De andra yvå bilderna är från 2005. Då hade vi haft ganska precis ett år. Min lilla vovve! ❤
Och så lilla Edvin drygt ett år gammal!  ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback