Bye Stockholm

Nu är det sista kvällen/natten här i Stockholm. Jag har haft en kanonweekend och har som ni vet träffat många på kort tid. Idag tog jag en lång promenad med Svea i det underbara vädret från pappa i Huddinge till mamma i Västertorp för att Svea skulle vara någorlunda trött under kalaset. Jag kan meddela att hon skötte sig perfekt och våra gäster berömde henne för att hon var så lugn. Ja, en nöjd hund är en lugn hund. Det har som sagt vart kalas och jag fick träffa en del av släkten som jag sällan träffar. Det har kommit en liten tillökning till släkten som jag träffade för första gången idag. En liten Julius som var superduper söt! Stefan och Erika blev kvar och åt middag här och stannade enda till 23. Så mysigt! Vi har kollat på film från när vi var lite yngre och på när Edvin var liten. En riktigt bra avslutning på denna vistelse i Sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback