Dum dag.

Fredagen den 3 Maj 2013 har inte riktigt varit min dag. Det började med att vi fick ut vår studieplan för nästa kurs. Till första tillfället som är på onsdag (8 maj) ska vi ha läst en massa böcker och förberett en presentation av en poet. Problemet  är bara att vi fick ut vår hemtenta idag som ska vara inlämnad på fredag. Det finns inte en chans att vi kommer hinna med att förbereda inför nästa kurs första lektion. Det är egentligen ingen big deal men det var ett irritationsmoment. Sen kom vår duschvägg idag som vi väntat på. Innan den kom hann vi skruva ner vår duschdörr som fortfarande satt uppe. När DHL kommer visar det sig att dom lyckats tagit sönder duschväggen i frakten. Bra jobbat, verkligen! Tack! Det bara rasslade till av allt glas som gått i tusen bitar (lät det som) när vi lyfte kartongen. Sjukt IRRI! Detta resulterade i att jag fick sitta och ringa runt till DHL, Hafa och Bygghemma.se. Som sagt, inte min dag. Men eftermiddagen avslutades i alla fall med ett skivstång/intervallpass. Det var skönt att göra av med lite negativ energi. Nu ska vi tröstäta Ben&Jerrys, chockladbollar och popcorn framför hockeyn. Ska det tröstätas ska det göras ordentligt! :-)
 
Mina fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback