Från 0-100.

Om 37 dagar åker vi till Kreta!

Det är Tisdag och hemtentan är i full gång. Både igår och idag har jag suttit med tentan. Jag har ca en uppgift kvar och sedan krävs finslipning på samtliga frågor. Solen strålar och det är ett himla liv på fåglarna utanför. Då blir bloggen lidande! Imorgon börjar nya kursen så det blir en tur till skolan mellan 9-12, sen måste jag skynda hem och gå ut med Svea och förhoppningsvis hinna skriva på tentan innan vår duschvägg levereras av DHL. (hoppas på att få en hel vägg denna gång!) Hur jag ska lösa så duschväggen kommer från lastbilen upp till lägenheten är ett frågetecken än så länge men det löser sig väl! Sen klockan 17 är det phaddermöte för oss som vill delta i nollningen till hösten. T går i skolan och jobbar sedan till 22. Man kan säga att det blir en hektisk dag imorgon. På torsdag bär det av till huvustaden, troligtvis helt själv utan både hund och man. Hej vad det går!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback