Underbart!

Idag har det varit helt underbart väder här i Stockholm. Högsommarvärme och en stekande sol. Love it! Pratade med Tommy nu på kvällen och det har tydligen inte varit något vidare väder i Gävle så jag valde verkligen rätt dag att åka ner på!

Igår var jag och Lena på hockey. Det bjöds på många mål och mycket glädje. Idag har jag solat, skrivit hemtenta och ätit middag med Mikaela och Jens. Imorgon ska jag skriva klart det sista på hemtentan innan jag åker iväg och träffar Melina och Annica. Det är fullt upp men jag gillar det. Det är bara min fina man som saknas! Nu är det sängdags så jag orkar gå upp i tid imorgon och skriva på tentan. Godnatt!


Kommentarer
Mikaela säger:

Åh puss på dig fining! <3

2013-05-20 | 20:48:54
Bloggadress: http://mikaelamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback